Vi er TRY. Kreatører, designere, rådgivere og spesialister innen teknologi. Kåret til Norges beste byrå 21 år på rad.
- TV har en sentral rolle i mediemiksen, selv i en digital tid
– Det er avgjørende at flere roer ned den ensidige begeistringen for nye digitale verktøy og kortsiktige KPIer på bekostning av etablerte og beviselige mer effektive kanaler, skriver Simen Kjær i TRY Innsikt.
Arbeider
Siden 1998 har vi laget effektiv kommunikasjon for store og små kunder. Fra merkevarebyggende reklamefilmer og taktiske budskap til holdningsendrende kampanjer av samfunnsmessig betydning.
-
-
Cary Bilglass
Cary fikser ruta! -
Norsk Gjenvinning
Kundereiseoptimalisering innen B2B og optimalisering av HubSpot-portal -
-
-
-
-
World Science Festival
We will be martians -
-
-
Pfizer og Bryskreftforeningen
Kvinne med uhelbredelig kreft -
Verdensdagen for psykisk helse
Kampanjefilm for årets markering
Meld deg på nyhetsbrevet til TRY
TRY-podkast: Alt vi kan
Det er mange fagområder, termer og temaer i bransjen vår, og i denne podkasten skal vi forklare minst 100 av dem. I episodene får du høre eksperter fra TRY-huset som snakker om det de kan aller best.
I TRY bruker vi den for onboarding og deling på tvers, men håper du også får nytte av den.
Jobbe i TRY
Det er fornøyde kunder vi lever av, derfor setter vi kvalitet høyt – uavhengig av størrelsen på oppdraget. Vi søker ansatte som brenner for faget, holder seg oppdatert, og hele tiden ser etter nye løsninger som skaper effekt for kundene. Uansett stilling må du evne å tenke strategisk, samtidig som du er operativ og samarbeider på tvers av fagmiljøene. Det er når vi slår hodene sammen at vi lykkes.